Ajda_3452 Arkadaşlar ben hamıleyım henüz kac aylık oldugunu bılmıyorum tahminim ce 7 haftalık ama cok halsizim basim çatlıyor yerden kalkamıyorum resmen yemek yıyemıyorum midem cok kötü bulanıyor kusmamak icin kendimi zor tutuyorum acaba normal mı bu durum
MerveEmre1508 Ajda_3452 ben o haftalarda taş da olsa üstünde uyusam derdim hala aynıyım bi ufak yorgunlukta olduğum yerde uyuyorum midem bulanmıyor çok şükür ama halsizlik yorgunluk bitkinlik hala devam etmekte 😿
BesimeSarikaya Ajda_3452 onların hepsi normal benim o haftalar Nisan ayına denk geliyor du serin serin yatıyordum bulantı hapları ile ayakta duruyordum şimdi agirlasinca daha zor oluyor hepsi ,4,5,6 inci aylar çok çok rahat
Ajda_3452 Vera09 bugün kan vermeye gitim sağlık ocağına ilk verdigin kanda beta baya düşük cikti dedi bidaha kan aldi aralarında dış gebelikte olabilir diye konuşuyorlar di acaba dis gebelik midir beta degerim ilk verdiğimde 124 cikti
EddaBilkil Ajda_3452 ah ahhhh aşırı normal merak etme. Ben ilk 3 ay yataktan kalkamadım. 4. Ayım bitiyo hala yemek yiyemiyorum. Üzülme geçecek
Duygumut 7+5 deyim kahverengi lekelenme geldi ilk defa . Bugün kontrol vardı gittim düşük vs kanama yok dedi normal görünüyor şu an dedi. Hafif lekelenme olabilir dedi. Bel ve kasık ağrısı, yorgunluk var bende oldukça Fazla 😴
Vera09 Ajda_3452 ozaman normal canım bugün verdiğin kaç sonuç çıktı mı ? Bu hafta doktora gitsen bebek görünür büyük ihtimal