ZehraBbr bebeğe zararı olan bir şeyi doktor neden yazsın canım benim asıl enfeksiyon önlenmezse bebeğe çok fazla zararı var, bende 14 haftalık gebeyim ikinci kez azıcık idrarımda enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi tek seferlik kullandım birde fitil verdi. Endişelenicek bir şey yok korkma hamilelikte enfeksiyon gayet normal bir durum