melekkkosman Selamun aleykum hanimlar oncelikle 35 haftalik hamileyim doktorum herseyin normal gozukuyor dedi ve bide cati muaynesi olcam ama kacinci haftada oluyor ve nasil oluyor ..
ardengunes melekkkosman aleykümselam canım 😊 burada okuduğum kadarıyla doktordan doktora degisiyomus kimi doktor doğuma kadar yapmiyomus mesela çatı muayenesi yapılmıştı bana 1 kere afedersin 2 parmagini sokup bakmisti saniyelik bişey 😊
Neroizm melekkkosman doktordan bilgi alsaniz daha saglikli olur. Cogu doktor 38. Haftada yapiyor ama doktorun inisiyatifinde.
Nnzhktt melekkkosman aleyküm selam canım rabbim sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ben 37 oldum ama doktorum hala yapmadı bebek kanala yerleşmeden yapmamım bi anlamı yok dedi
Melisa-BeyhanLina melekkkosman Canım ben 37nin içindeyken gittim nstde sancim çıktı çok az ve doktorum bakmak istedi emin ol hiç zor değil ilk kendimi kastım acir diye fakat kendini ne kadar rahat bırakırsan o kadar acısız oluyor
Ozgemir05 Bende cuma günü gittim 37+3 haftalık tım çatı muayenesi yapar diye gittim ama yapmadı bir hafta sonra çağırdı o zaman çatı muayenesi yapıcam dedi bakalım bende korkmuyor değilim
HalisEbruoban melekkkosman canim 37 39 arasi yapiliyo genelde ama korkma kasmazsan hic acimiyo 1 dk bile surmuyo
Ayvaaaaaa melekkkosman bende 35 haftalık hamileyim doktorum çatı muayenesi yapmadı, sanki yapmayacak gibi de. Doğumda bakacak gibi hissettim 🤪