Sahranr Şeker yuklemesi devlet hastaneleri yapiyormu yapıyorsa ucretlimi ücretsiz mi ne kadara yapiyorlar bilgisi olan yazabilir mi?
Vera09 Sahranr özelde 100lira gibi bişeydi devlette ücretsizdir tabi ama kimi hastane glikozu dışardan alıp getirin diyormuş burda okudum
Mebrure Sahranr özelde 100lu rakamlardaydi 3 ay önce falan saglik ocağında da yapılıyormuş ebe öyle demişti sadece belirli bi mg suyunu alıyorsun eczaneden diye biliyorum