Ben bitmişim yaaaa bebeğim 37+5 te 3660 gr annem eşim bir yandan ben sana kıyamam sezaryen yaptıralım diyorlar ben normali zorlamak istiyorum doktorum omuzların genişliğine göre hareket edelim diyor belirsizliğin içinde bi de sürekli evde sezaryen baskisi var beni de korkuttular iri bebek normal doğum yapan var mı çok mu zor 🥺