hills Merhaba anneler 37.haftanız nasıl ilerliyor. Bebişlern hareketler ne durumda ?! Biz bu aralar biraz hareket konusunda yavaşladık sanırsam artık yerimiz iyice azaldı 😥 Ben de bu ara vicdan yapıyorum sanırsam çok huzursuzum çocuğum karnımda rahat değil mi diye 😐 şu zaman hayırlısıyla bir an evvel geçse bebişlrrmizi kucağımıza alabilsek inşallah 🙏🏻 Sizde durumlar nedir ?
Fulyag hills biz de 2 gündür az hareket ediyoruz gerindiğini hissediyorum ama alan kalmayınca pes edip duruyor gibi 😁
hills Suhus000 Maşallah canım bizim de hareketlerimiz azalınca rahat değil mi diye düşünmüyor değilim 😐😥
Elcnerdgn Bizimkide cok hareketliydi hareketleri azaldı mesela geceleri hareket etmiyor artık sıkıstı kaldı yavrum üzülüyorum da böyle korkuyorum. Ama geceden beri belim ağrıyor sırtımdan doğru. Kasıklarıma doğru ağrı vurmuyor. Fakat sanki kafasını sokmaya çalıştığı yerlerde sanki sızlamalar gibi birsey oluyor bu gece korkmadım değil doğurucam dye🙄🙄