Efulii Asli1111 5 6 parca urun aldim hepsi birbirinden guzeldi bu zamana kadar almadigm icin pismanim gercekten hem kaliteli hemde fiyatı uygun bundan sonra hep alirim😂
Akira Asli1111 ben de bir kaç takım aldım bir takım da onlar hediye göndermiş sağolsunlar. Ürünler pamuklu güzel. Göründüğü gibi geliyor. Kargo da iyi.
Asli1111 Birde minicitystore var o siteden alışveriş yapan var mı? Çok güzel şeyler oluyor güvenemiyor hemen insan 🙄
Prensannesiiiiiii Asli1111 ben iki gün önce butun cesaretimi toplayıp sipariş verdim o siteden bakalım gelmemiş daha bekliyorum
Sedaaa_ Asli1111 minicityden alış veriş yaptım memnunum zaten aynı göründüğü gibi geliyor problem yaşamadım
prematureannesi_ Asli1111 ben yaptım battaniye 3 patik 3 patikli alt aldım gerçekten çok güzel battaniye öyle kalın almaya gerek yokmuş çok hoşuma gitti.
Asli1111 Minigim38 evet onu da takip ediyorum ama sadece takip 😅😅dolandirlmak istemiyorum diye sadece bakıyorum 🤣
Asli1111 Meryyyy35 Google üzerinden resim yükle diye sanırım bende uzun zamandır yuklemedim hatırlamıyorum. Neyse ürün güzel demiştiniz zaten 🌸
Asli1111 Akira Meryyyy35 Efulii prematureannesi_ Sipariş verdim bi kaç ürün bakalım nasıl gelecek çok tatlı şeyler vardı 🥰