hemsiree Yagmurkaragoz kız cinsiyet 7 ve 12. hafta arasında gelişmeye başlıyor zaten. 7 haftalıkken kim ne bilsin ☺️
Aleynaerayy22 Yagmurkaragoz Benimde sol taraftaydı böyle 8. Haftada 16. Haftada erkek dedi doktorum yinede bilemem tabide söylemek isterim hayırlısı olsun inşallah 😅
Yagmurkaragoz Ruken_olgn canım sayfada 3 nokta var oraya git resim yükle diyor oradan yükle linki paylaş buraya
Yagmurkaragoz Aleynaerayy22 hayırlısı olsun inşallah 2 yaşında oğlum var gönlüm kızdan yana sağlıklı olsunda önemli değil
Aleynaerayy22 Gamselllaaaaa Erkeğe benziyo benimkininde tipi falan öğrenmeden önce erkeğe benziyodu gerçekten erkek çıktı emin olmak için biraz daha bekle bende bu hafta detaylıya gidicem orda netleşir heralde artık
Aleynaerayy22 Yagmurkaragoz aynen tabiki sağlıklı olsun da benimde kalbimde kız vardı sürekli ama oğlum önce geldi 😇