Fatmanurtok 36+2 deyiz aşırı terleme ve bunalma yaşıyorum geceleri uyuyamıyorum ve bebek sürekli bir yere toplanıyor karnım taş gibi oluyor çok ağrı yapıyor bu haftalarda benim gibi olanlar var mı 😥😥
M_A Fatmanurtok bende öyle 35 hafta gece sureklı uyanma tuvalete gıtme bırde sağa sola yatınca üst üste tıtrıyor gıbı tepki verıyor
Stars Fatmanurtok aynı şeyler bende de var bide ekstra ödem el ayak sıcak el ayak altı yanması terden yada sıcaktan diıyorum ölcem o derece terliyorum duş almak da nafile çıkıyorum yarım saat geçmeden aynı oluyorum nefes alamamak da cabası inslllah bir An önce bu süreci atlatıp sagsalim evlatlarımızı alırız kucağımıza
Bybrs Fatmanurtok 31+4 bende var kimse terlemezken ben den su gibi akıyor ter hatta o kadar millet bu haftada sütun mu geliyor diyor ter çünkü her yerim nefes alamıyorum
Fatmanurtok Evet o titreme gibi şey bizdede oluyor korkuyorum bir sıkıntı mı var diye kalp çarpıntısı gibi bişey oluyor
Fatmanurtok Melekozkan41 Ben 36 haftaya kadar çok sıkıntı yaşamadım ama bu haftaya girdiğimden beri çok kötüyüm
Fatmanurtok Dibekli Duş alsak da bir işe yaramıyor ki 10 dk sonra yine aynısın hava aşırı sıcak ve ödemlerimiz çok fazla sanırım
Melekozkan41 Fatmanurtok benim erken başladı o zaman valla bende yeni 34 e girdim nefes alamıyorum artık 🥵🥵😢😢
betul12f Fatmanurtok Ne eksik ne fazla aynıyım sağa dönüyorum orda sertleşiyor sola dönüyorum yine aynı dönene kadar zaten ne çektiğimi ben biliyorum.
Fatma-onal Fatmanurtok aynı haftadayız bende öyleyim sıkılıyorum bunalıyorum sürekli terliyorum klima bile fayda etmiyor nolucaz böyle