Betulhdvrd Ozenm erkeklerde en güzeli klasik isimler gaydirigubbak isme gerek yok. Farklı olsun diye kedi köpeğe verilen isimlere benzer isimler koyuyorlar 🤦 Erkek olursa aklımızda Yiğit, Ali ya da Ömer var
M_A Herkes smdı saçma sapan ısımler koyuyor bızım eski ısımlerın türü gıdıcek gıbı bilindik ısım koyun bence karan yok duru mına arya lina Mina ısımler saçma gelıyor
Medinedogru03 M_A size katılıyorum bu isimleri duya duya sıkıldım resmen , önceden bnde öyle isimler düşünüyordum sonra göre göre duya duya sıkıldım vallahi