-Muallime- Kızlar ağzımın ve burnumun kenarında önce bir kızarıklık oluştu sonrasında kasinmaya yanmaya başladı.Hamilelik oncesinde hiç böyle bir şey olmamıştı.Boyle bir şey yaşayan var mı aranızda?
beyzzsenturkk -Muallime- benimde ağzımın icleri hep yara oluyor dislerime sıcrıyor bu yaralar hamilelikte olabiliyormus sürekli fırcalamama rağmen bi sekilde mikrop kapıyoruz
-Muallime- Evet dişler çok hassas oluyormuş hamilelikte.Umarim diş kaybımız olmadan rahat bir hamilelik geçiririz 😊
-Muallime- Ceren67 Kızarıklık geçmedi eskisi kadar olmasa da var.Bepanthol kullanıyorum o iyi geldi gibi
-Muallime- Ceren67 Kızarıklık oluştu sonra kaşınmaya başladı sonrasında üstü kabuk bağlar gibi oldu krem kullandığım için sanırsam daha ötesi olmadı.