Merhaba kızlar cinsiyetimiz bugün belli oldu çok şükür 😌 gebeligimi söylerken hazırlıksız yakalandım ve pat diye söyledim hatta kan testine birlikte gittik 🤣 ama bunda sürpriz yapmak istiyorum ona. Öyle büyük bişey istemiyorum zaten sadece ikimiz olucaz sade bişey olsun istiyorum. Siz eslerinize nasıl söylediniz 🤗 ve öneriniz var mı 🌺