Melegimgeliyor Ben doğumumu oturduğum şehirde yapmıycam Antalya’da kendi ailemin yanında yapmayı düşünüyorum bu şekilde eğer varsa bende yararlanabilir miyim acaba
deletedmom734 Esomami Hay Allahım hayırlar akıllar fikirler versin iki paket çay şeker koysalar daha mantıklı olurdu sanırım üstünde belediye yazısı baskılı çantamı olurmuş anne bebek için
Esomami deletedmom734 nabsinlar tanitim yapcaklar ilk oglumda gelecegin askeri die bide o sekilde yazio du mektupta param olsun bedelli yaptrcam iinatlarina kendileri ogullarini gondermedi askere :):)
Nurmelisakaynak Keşke herkes şehrini yazsaydı 🙈 bende Konya ya dönünce araştıracağım en olmadı sağlık ocağındakilere sormak ilgili oluyorlar bu konuda da yardımcı olurlar bence iyi bişi alamayan nice yoksul var
melegimsin2121 Nurmelisakaynak görümcem konyada orda kesin veriyorlar belediyeyi aradım hemen getirdiler dedi
Harunnisa deletedmom6295 ozele de vermeleri lazim beni devlet hastaneleri kabul etmiyor ve ben mecburi Özelde dogurucam