Gamselllaaaaa Merhaba doktorum geçen hafta bebek için %70 kız demişti fakat bugün genital bölgesini iyice inceleyerek %90 erkek dedi sizce inanmalı mıyım içimde kuşku var?
Gamselllaaaaa hemsiree peki nasıl kordon bağını mi görüp karıştırıyorlar doktorlar ama bana hazırlık yapabilirsin dedi
hemsiree Gamselllaaaaa yok kordon değil de kız bebeklerin labiaları şişkin oluyor o penis gibi algılanıyor. benim teyzeme de 20. haftasına kadar kız demişlerdi sonra erkek dediler oğlu oldu 😄