duygulutas erken dogum riskinden dolayı benim de 13 gün oldu yatıyorum. Tuvalete kalkıyorum, yemeğe kalkıyorum, arada bir minik minik adımlarla evde koridorda yürüyüp yatıyorum ama kan dolaşımı icin, bacaklarım ağrıyor yoksa. Ayın 1inden sonra sancı önleyici ilacı keseceğiz ve hareket serbest olacak 37. Hafta biticek, ozaman popomun üstüne oturmayacağım cok sıkıldıım. Tv tablet telefon, kitap vs oyalanmaya bakmalısın baska türlü zaman geçmiyor🙄