ebrarmom08 ben de adetim bir gün falan geçmişti her ay deniyordum bende aynı sizin gibi düşünüyordum bi gün temizlik yaparken test yapmak geldi aklıma bir gün geçtiği için ama eşime de söylemek istemedim gidip test almakla uğraşmasın boş yere yoktur zaten dedim sonra heyecan yaratalım az dedim söyledim gitti aldı bi baktım gebeyim 😀