Birselgell Ben araştırmada yaptırdım perinatoloji uzmanı olduğu için genelde doktorlarım radyoloji uzmanındansa onun görmesi daha iyi olur dedikleri için çünkü anne karnındaki tüm riskli durumlarda uzmanlaşmış doktorlarmış bu kişiler.Ancak çok bizi çok korkutmuştu gittiğimizde bir sürü riskten bahsetti.Bir arkadaşıma da çok birşey söylemeden bakmış bitirmiş hemen.