Sinemsisss Mervedez159 ben dün başladım kullanmaya 39+1 haftalık hamileyim dogumdan sonra anlayacağım ise yarayip yaramadigini ama kullanan arkadaslarim önerdi onlar memnun kalmışlar 🙂
eylulicten Mervedez159 bende aldim ama nasil kullanılacağım hic bilmiyorum. Bilen biri bize destek olabilir miiii???
prematureannesi_ Mervedez159 bunun eski bir marka olduğunu biliyorum o zamanlar çok popülerdi. ( 5 sene öncesi ) kullanan yorumlarında hiç kötüye de denk gelmedim.
Mervedez159 Sinemsisss bu markayımı aldın sen bıde ebebktekı var ama onun içinde kese yok galıba gostermıyor hangısımı alayım bılemedım
Mervedez159 misslavinia1 gümüş kapak canım emzirirkn meme ucunun yara olmasını emgelliyormuş benımde ılk hamılelıgım alıcam ama marka secemedım
Minikbebegim1999 Mervedez159 nasl kullaniliyor nezaman kullanmaya başlıyoruz ve butun gunmu takiyoruz bir kac saat mi ?
Mervedez159 Minikbebegim1999 tam bende blmıyorum cnm ama dogurmadan bir hafta once gun ıcınde bıkac saat galıba alınca baslık acıp sorucam bende yanlıs bılgı vermeyim
horozseker Minikbebegim1999 hamilelikte doğumdan 1-2 hafta önce günde 2 saat kadar kullanılıyor gün içinde alıştırma gibi bi nebze , doğumdan sonra sürekli göğüste duruyor gümüş kapak kullanılırken herhangi bir krem falan kullanılmıyor sadece gümüş kapak yeterliymiş
Meryemgundogdu2_ Ben 2 sene önce kızım için e bebeğin markasını almıştım gayet memnun kaldım doğumdan sonra takmaya başladım çok faydasını gördüm şimdi oğlumda da onu kullanıcam inşallah😊
Bebikkcik Mervedez159 daha kullanmaya başlamadım malum doğuma birazcık daha zamanım var ben 999 ayarlı olanından aldım onun içinde kesesi var
horozseker eylulicten 👆🏻👆🏻😄 bende dün araştırdım gümüşün insan vücuduna çok faydalı olduğunu zaten biliyordum ama gümüş kapak nasıl kullanılıyor biraz araştırdım
Aslaninannesi01 eylulicten merhaba bn doğum sonrası bir emzirmeden diğer emzirmeye kadar taktgim zamanlar bile çok faydası oldu kesinlikle tavsiye ederim o ağrı hassaslık nasıl geçiyor insan şaşırıyor
Meryemgundogdu2_ horozseker hiç alıştırmasız kullandım direkt hatta doğumdan 5 gün sonra kullandım göğüs uçlarım mahvolmuştu ertesi güne hiçbir şeyim kalmamıştı😅alıştırmaya falan gerek yok yani hanımlar😊
eylulicten horozseker cok sagolll canimmm ya valla kara kara düşünüyordum. Dogum sonrasi gece takmiyoruz bi tek o zaman dimi?
horozseker eylulicten tüm gün diye yazıyordu bir zararı yok rahatsız olursak gece çıkarıp kremler yatarız ama emzirme gecede devam ettiği için bence takmakta fayda var zaten en önemlisi ilk haftalar sonra göğüs alışır sanıyorum yani inşallah benimde ilk gebeliğim😅
eylulicten horozseker insallah yaa yanlis kullanmayalim da yanlis kullananlarda etki etmiyor çunku yorumlarda okudum. Cok sagol canımmm 🫶😘