Alibusra
Sabah 5ten beri aralıklı agrım var kahverengi leke geldi saat 9 civarı doktorum kanama olana kadar gelmedi suan sancıyı evde cekıyorum beklemelımıyım
Xoxox
Hastanede rahat edemezsiniz belki de Doğumu hızlandırmak için suni sancı verirler bence hiç gerek yok. evinizde yaşayın sancınızı 10 cm açılma ile bebek dünyaya geliyor ve her saate 1 cm açılma oluyormuş. Doktorum bana sancıların başladıktan sonra suyun veya kanaman gelmediği müddetçe 8 saate yakın bir süremiz var demişti. Sakin bir şekilde evinizde bekleyin derim. Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin
Varol
39 haftalik hamile değilim ama 2 çocuk dogurdum 1.de nisanim gelince gittim ona rağmen hastanede kadınların ikinma bagirma yaşı küçük olanlar dayanamıyom ben beni sezeryana alin diye bağırması hala aklımda orda korkudan sancın kalmaz doktorların bi bildiği var ki evde çek sancıyı diyorlar 2.de evde çektim hiç korkutan olmadan yinede gerçekler bunlar siz bilirsiniz