Selam kızlar 35+6 dayım hamileliğim boyunca hep hareket halindeydim her gün yürüyüş yaptım sürekli ev işi vs bazı sebeplerden hep bi koşturmayla geçti hamileliğim hala öyle doğum temizliğimi yapıyorum storlari falan elde yıkadım hiç dikkat edemiyorum bu konuda aklıma gelsin yeterki 🙈 acaba doğuma faydası olur mu diye merak ediyorum var mı hamilelikte hep hareketli olup kolay doğum yaptım diyen 😃