dilan_emin21 Dün doktor kontrolüne gittim çok iyi bebeğim çok güzel gördüm onu keşke o makineden bende olsa hergun bakarım kendime bebeğimin erkek olduğunu söyledi pastamız geliyo🤗🤗
Deletedmom_51 dilan_emin21 11+5te gittim kendi özel doktoruma %90 kız dedi 😂 14+3te gittim devlet hastanesinde sırtı dönük ama erkek Bebeğe benziyor dedi bakalım haftaya tekrar gideceğim😂
babyboymomm Bildiğiniz tüm hurafeleri unutun ekşiyi yedim hamileliğimin başından beriii yüzüm gözüm sivilce içinde amaa oğlum oluyor 😂😂😂
Nurersz Benimde erkek bende diyorum ultrason olsa her saniye film gibi izlesem hayırlı olsun senide kuzummm💙