Aslında hiç vaktım yok ama belirsizlık ,korku, heyecan ümit , dua ile doğumunu bekleyen tüm gebe kardeşlerime motivasyon olsun destek olsun diye yazıyorum . Hepimize dua ettim bekleyen herkese, bir kadının hayatının en büyük hikayesi bence doğum . Gelelim benımkıne
Suni sancısız , epiduralsiz , ilk doğum , dikiş sayımı bilmiyorum 4 5 sanırım
38+1 de rutin kontrol de nst de sancım çıktı , vajinal muayene de 4 cm açıklık. Bu ana kadar bir şey hissetmedim adet sancısı gibi sancılar ara ara kasılmalar vs vardı . Muayene sonrası nişan geldı. Dr um sancıların düzensiz evde sancılarını Çek sıklasınca gel dedi. Sabah 10 da eve geldım önce bi uzandım dinlendim sonra pilates topunda egzersiz , merdiven in çık yaptım . Akşam aralıklı sancılar devam etti düzensizdi yarım saat 15 dk bazen 10 dk da bir . Gece boyu devam etti arası sabaha karşı şıklaştı 10 dk da bir ardından 5 7 dk da 1 .
38+ 2 de 08 de hastaneye geçtim 5 cm açılmam olmuş gece boyu. Biraz daha aktif egzersiz yapmadım diye üzüldüm . Sonra 2 st yürüyüşe çık yatış yapalım dedıler 2 saat eşimle hastane çevresinde açık havada yürüdüm sancılar daha kuvvetli daha sık gelmeye başladı 2. Saatın sonunda 3 dk 1 sancı … eşim belime masaj yapıyor zar zor karşılıyorum sancıyı ama oluyor yanı sıkıntı yok yürüyüş + merdiven sonrası en azından 7 cm olsam diyordum
Muayene ye geçtim Açıklık 8 9 cm acil doğumhane çıkartıldım 💪🏻 Bende sanıyorum kı odada biraz duşa girerim sancı çekerim vs. Bildiğiniz yürüyüşten doguma geçtim hastane de yatışım servise olmadı yani servise doğumdan sonra geçtim. 8 9 cm olmuşum ama öyle dayanılmayacak gibi degıl inanın. Sancı gidince normalim bana diyorlarki dur yürüme sakın ıkınma vs . Yürüyerek giderken yürütmediler . Doğum da ıkınma kısmı sancıdan daha zor geldı bana sancı geldiğinde ittirmek bir tık zorluyor ama yolun sonundasınız ya tam gaz güçlü durmaya devam 💪🏻 Son yarım saat 1 saat zorluyor yalan söyleyemem ama cok yakınsınız bebeğinize… dua ile geçirdim o anları sesim çıkmadı sorulara cevap veremedim kendi içinize dönüyorsunuz . Biraz ayakta biraz çatalda ıkındım .. veee 12.20 başı çıktığı an bir ohhh bir ağlama o kadar güçlü duran ben orda küçük bir kız çocuğu gibi ağladım.. anne olmustum yüzünü görmem içimde ki o boşluk , sesi , ağlaması,sıcaklıgı anlatamam ki yaşayacaksınız ıns . Yanağıma gelince sesimi tanıması , irkilmesi susup sakinleşmesi . Şükür kavuşturana
Korkmayın demiyorum korku oluyor sabır ve dua ile bekleyin ve en önemlisi yapacağım herkes nasıl yaptıysa geçmişte ninelerim tarlada nasıl doğurduysa bende öyle doğuracağım deyin. İnanın güzel olacağınaaa
Hepinizden oğlum ıcın dua istiyorum bu mesajı okuduktan sonra bir Fatiha okur musunuz ?
Biraz uzun oldu , Allah tüm bekleyenlere en en güzelinden nasıp etsin 🤲🏻