merhabalar, beklenilen bat 25 Ağustos perşembe günü, ben bugün (23 Ağs.) erken gebelik testi yaptım ve negatif çıktı. Günün erken saatlerinde yapılması öneriliyor fakat ben öğlen eczaneden alıp yaptım. Çok ümitliydim bu ay.. Saat olarak geç yapılmasından kaynaklı negatif gösterme ihtimali olabilir mi ?