Alpinannesi__ Merhaba hanımlar bugün dr gittim ultrasonla baktığında keseyi göremedi bir re alttan bakalım dedi alttan bakınca kese göründü 5 mm henüz çok küçük dedi bundan sonraki süreç nasıl olacak
Gizeem45 Alpinannesi__ 4+5 ken benim de kesem 5 mm idi. 1 hafta sonra gittigimde 15 mm de bebegi gördük tekrar 1 hafta sonra 6+5 te kalp atısını gördük 😇
Minik1Civciv Alpinannesi__ daha çok küçük kuzum kalp atışını da bebeğini de görürsün inşallah 15 gün sonra
Bade0022 Gizeem45 bende dün 4+4 te keseyi gördüm haftaya bebişi görmeye çağırdı inşallah bende sağlıklı kalp atışlarını duyar sağlıkla kucağıma alırım
Valerya Ben ne t olsun diye 5+3haftalık gittim alttan muayeneyle zar zor gördü 1 hafta sonra gel dedi kesede bebekte net göründü 6 haftalıkta net görünür tedirgin etmeyin kendinizi istirahat edin
tazecikannee Valerya bende 6+3 te gittim ultrasonda göremedim alttan gördüm değişiyor sanırım herkeste