Aysusen4 benim ilk gittiğim doktorda yaşadığım şehir de iyi diye bilinen sayılı doktorlardan biriydi kese boş da olabilir boş gebelikte yaşıyor olabilirsin ama içinde bir şüphe bir keske bırakma gerekiyorsa başka şehirlere git bir cana kıymak kolay değil psikolojini de hiç bozma biliyorum çok zor psikolojini bozma demek kolay, ben geceleri uykuyu unutmuştum hicbisey yiyemiyordum aylarca toparlanamadim hala da bazen kötü oluyorum aklima geldikçe güçlü dur iki seçenekte olabilir bak mesela ben 3. Doktorda içim rahatladi herseyi açıkladı bana açık açık söyledi bak kızım dedigin gibi diğer doktor arkadaşların dediği gibi bir durum olsa soyle olurdu ama senin bebeginde böyle normal bebeklerde de boyle olur zaten vs diye acik acik konustu ki ben bu doktora ilk gittiğimde tek gidicem kimseyi istemiyorum yanımda dedim agladim anlattim doktora herseyi doktordan çıktığımda içim rahatlamış yuzum gülüyordu sende herseyi açık açık konuş o gidecek olduğun doktorla hakkında hayırlısı olsun boş gebelikte olabilir insanız başımıza hersey gelir kendini ikisine de hazırla ama bi iki doktorun demesiyle de kurtaj olma🥰 sen herseyden kıymetlisin unutma🌸