gecekusuanne Geçen carsamba doktor kan ilaci verdiydi 2 3 gun ictim siyah isal oldum asiri halsizlik mide bulantisi 2 gundur içmiyorum dün normaldi tuvaletim bugun yine siyah isal neden olur acaba basina boyle gelen varmi ne yapmam lazim doktora yarin gidicem
egkoz gecekusuanne Demir ilaçları büyük tuvaleti koyulaştırıyor bazısı dışkıda demir gibi ya da kan kokusu gibi koku da yapıyor. Kabızlık ya da ishal yapması da normal. Ama halsizlik vs için doktorunuzla paylaşın ilacı değiştirebilir. 🌸
43serife gecekusuanne kan ilacı içerken benim de öyleydi rengi ilacım bitince iki üç gün icmemistim düzelmişti rengi şimdi içmeye başlayınca tekrar değişti rengi
Sekerbebekkk gecekusuanne doktorumun ilk verdiği kan ilacı banada öyle yaptı söyledim yaramamış sana dedi değiştirdi şimdi kullandığım ilaç değil tatlı bir toz onda bir problem yaşamadım
-Papatya- gecekusuanne Demir ilacı yüzünden öyle canım benimde öyle. Demir ilacı bazı kişileri kabuz bazı kişileri ishal yapıyor. Ve mide bulantısı kusma bile yapıyor o yüzden öğlen içiyorum yemekten bi kaç saat sonra
gecekusuanne Sekerbebekkk Anneyimmm34 43serife egkoz ama bugun 3. Gun ilaci icmeyi biraktim dun iyi gibiydim bugun yine ayni kotu oldum acaba ilacın etkisimi gecmedi yoksa baska biseymidir cok korkmaya basladim.
gecekusuanne Sekerbebekkk Anneyimmm34 43serife egkoz ama bugun 3. Gun ilaci icmeyi biraktim dun iyi gibiydim bugun yine ayni kotu oldum acaba ilacın etkisimi gecmedi yoksa baska biseymidir cok korkmaya basladim.
Sekerbebekkk Anneyimmm34 feramat mıydı neydi valla yanlışta olmasın beni kabız yaptı aşırıda gaz sancısı renk ve bu ikisini söyleyince yaramamış dedi
Esess_ gecekusuanne demir ilaçları yapıyor onu özellikle ferrum Bn doktora sordum fena ishaldm bıraktım Baska bır tane önerdi gynoferon alıyorum suan en azından o kadar sıkıntı yaratmıyor.