Papatya000 kalbinizi ferah tutup ameliyat olacağınızı ve illaki ağrının olacağını ama geçeceği bilincinde olursanız atlatırsınız hemececik 🥰 kolay değil anne olmak, size sadece şu tavsiyesi verebilirim olabildikçe dik yürüyün diyecekler karnınız acıyor ama dik de yürümek gerek sonrasında belde ağrı sızı olmasın diye ayağı kalkın bir iki adım attıktan sonra sırtınızı duvara dayayıp yavaş yavaş sırtınızı dikleştirin o şekilde dinlenip tekrar yürüyün