byzza16 Kızlar bugün 34+6 haftalık olduk. Sol bacağım ve kalcamin içinde felaket bir ağrı var yürümekte zorlanıyorum. Gebelikte normalmis ama çok zorluyor gerçekte. Bunu yaşayan var mı? Doktorum normal dedi ve sadece parol içebilirsin dedi
Dilan157 byzza16 magnezyum yazsin doktorun benim de kramplar bacak ağrıları çok fazlaydı magnezyum kullanıyorum tabi vitaminlerim de var o zmn dan beridir iyiyim. Bide uyurken bacak arama yastık bırakıyorum bel ağrım da hafifledi ve tabi yinede aktif olun yuruyus yapın
Nhlll byzza16 ilk gebeligimde o haftalarda başladı benimde topalliyodum yatakta bile sağa sola donemiyodum çok agriyodu bebek baskı yaptığı için olduğunu soylemisti doktorum doğumdan snra gecti ck skur
Nur_yucetas12 Canım ben gebeliğin ilk haftalarindan itibaren yaşıyorum neredeyse bazen yürüyemeyecek duruma geliyorum yataktan kalkarken zorlanıyorum oturunca uzaninca hep benimle o ağrı normalmiş aynen benimde doktorum öyle demisti