Ceyolii 20 ağustosta spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım ama kamyon çarpmış gibiyim kaç günde toparlanırım estetik dikiş atıldı
2bebe1gebe Ceyolii 9 ağuatosta 3. Sezaryanımı oldum bende ilk 1 haftayı atlattınmı gerisi çorap söküğü gibi geliyor😂14 gün oldu doğumu yapalı şuan hiç ameliyat olmamaış gibiyim şükür