Zeynelp Selam ben zor bi süreç geçirdim 5 aylık hamileyim eşim tatile gitmek istiyor benim gönlüm yok tek gitsin istemiyorum tabiki doğal olarak da ben diyorum yorulurum diye eşim annem fln da diyor ne yorulcan odayı topluyorlar yemeğini yapıyorlar denize de çok girmesen doktorda dedi sana değişiklik olur konuştum bugün git güneşten kendini koru leke olmasın cok yorulma bişey olmaz dedi ama korkularım var siz hiç gittiniz mi hamileyken bir yandan diyorum bebeksiz son tatil evde de yatıyorum orda da yatarım belki iyi gelir bilmiyorum kızlar akıl verin eşim tek giderse hiç iyi hissetmem ama canım sıkılır onsuz ve kıskanırım tek
Ahsenmom Zeynelp Hamileliğim zor degildi, 25-26. Haftada gittim gayette güzeldi havuza girmedim yediğim şeylere dikkat ettim Doktor onay verdiyse git canım 🍀
silan30 Zeynelp valla keşke benim de öyle bi şansım olsaydı hic kaçırmazdım git kendine dikkat ettiğin sürece birsey olmaz insallah tadını çıkar çocuk olunca yapamazsın diyorlar ben hamileyken de yapmadım çocuktan sonrada zor 😂😂 bol güneş kremi sür
Seda35 Zeynelp 24. Haftada gitmiştik doktorumda onay verdi havuzada girdim denizede kendimi çok yormadım bi sakıncası olmadı fırsatınız varsa değerlendirin derim
Mervece0635 ben altı aylıkken gittim geçen ay şahaneydi. 15 gün kaldık,ordan oraya gezdik. Havuza kesinlikle girmeyin,maskenize dikkat edin ve açık havada kalmaya özen gösterin.. ruhunuza ve bedeninize çok iyi gelir riskli bir gebeliğiniz yoksa tabiki
prematureannesi_ Zeynelp 15. 16. Hatta kanamam olmuştu. 17. Haftada Gittim ruh psikoloji bakımdan gerçekten ihtiyacım varmış o kadar rahatladım ki çok aşırı iyi geldi şuan erken doğum riskim var ama tekrar gitmek istiyorum yüzmesem de hareket etmesem de vücut değişikliği anlıyor ve rahatlatıyor kendini kesinlikle gitmelisin başka bir yerde uyuyup uyanmak o havası bile rahatlatıyor evinden başka yerde olmak birde doğa kamp gibi değme keyfine
A_syma Zeynelp Bence gidin. Yorulacak birsey yok. Aksine yemek ,bulasik, ev toplama yok bir kac gun :) Denize girin ,havuza girmeyin. Tam oglen saatini tercih etmeyin. Hic bisey olmaz.
MSultann Zeynelp Canım ben yeni geldim 6 aylık hamileyim. Değişiklik olsun istiyorsan git. Fazla denize girmedim, yediklerimede dikkat ettim sorunsuz geçti. eşiminde gönlü oldu sonuçta.
eylulicten Zeynelp ah keske su sans bende de olsa 😂 hicbir sey olmaz bende gittim yorulmanin aksine dinlendim denize girdim yuzdum. Ama doyamadim keske tekrar gitsek