Merhabalar arkadaşlar. Polikistik over sendromu var ilk defa bu ay kullandım. 6 ağustos da regly oldum 8 ağustos da ilaca başladım. 12 ağustos da bıraktım. Uvalosyon testi yapıyorum sürekli çift çizgi çıkıyor 😔 neden bu şekilde oluyor. Gebelik testi de yaptım bişey çıkmadı reglyme daha 14 gün var ne yapmalıyım fikir verir misiniz.