Uzaldiii -Papatya- bence kan basıncınız arttığı için kendi nabzınızi duyuyor olabilirsiniz. En basit şöyle deneyin parmaklarınızı birbirine bastırın aynı nabız atışı gibi segirmeyi hissediyorsanız muhtemelen karnınızda hissettiğiniz odur.
Uzaldiii -Papatya- olabilir. Enteresan bı durummuş 😊 ben de 15+4 um bana hiç olmadı ama artık kipirtilarini nadir de olsa hissediyorum.