Ay tansiyonum o seviyeye çıksa bomba gibi olurum herhalde hamileliğin başından beri 8/5 kafam tutmuyordu çok şükür düşük tansiyona alıştımda bugünlerde iyiyim. Doktorum ayaklarını yukarı kaldır, tuzlu ayran iç, çok aç kalma dedi. Arkadaşların dediği gibi yüksek olmasında düşükten bişicik olmaz demişti