Utkulu1 ikra06_09 adetim 2 gün geçmişti korunmuyorduk ama hiç aklımda da yoktu nedense olma ihtimalim. Birden çok hafif bir mide bulantısı oldu ama ilk defa öyle oldu bi geldi gitti . Gittim test verdim pozitif 🙈
CananAtaak ikra06_09 benim ishal ve kanamam olmuştu kaşık ağrısı olmuştu yerleşme kanamasıymış bunlardı ilk yaşadıklarım