Merhabalar hanımlar benim bebeğim normalde bugün 28 hafta ama bebek 22+3 veriyor bebekte gelişim geriliği var bebeğe giden sağ ve sol kordonda kan akışında direnç var bebek beslenmiyor
Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum hepinizi çok iyi anlıyorum ama malesef bir çözüm yolu bulamadım bulan varsa da bana da öneri verin lütfen çıkmazdayım