Beyzalina 7+5 günlük gebeyim benim hesabıma göre bugün doktora gttim kese var bebek kenarda küçük daha dedi kanaman falan oldumu diye sordu 1 hafta snra tekrar gel dedi başına gelen oldumu hiç böyle bi durum 😓
minnos6 Beyzalina gec döllenme olmuştur muhtemelen stres yapma cnm betaya baktımi tekrar benzeri benmde basima gelmisti ilk oglumda kan tahlilinden sonra rahatladk
seymaanurr Bazen geç döllenme olabiliyor hesabınızdan daha küçük çıkabilir doktorunuzun cihazından kaynaklı da olabilir benimde 6 haftalıkken doktor 4 haftalık dedi sonradan düzeldi çok şükür
minnos6 Beyzalina ben ilk oglumda dedi ya keseyi begenmedm cok küçük parca dustumu kanama oldumu fln yok dedim dedi betana bakacz sonra knscz dusun kan verdim o bir saat gecmedi sonra sknti yokmus şükür sendede yoktur ins
Beyzalina minnos6 insalalh öyle olur canım ya benim keseye büyük dedi ama kan falan hix bisey demedi 1 hafta snra gel dedi insan stres yapyo