Rumeysa_2018 Merhaba 2.hamileliğim hiç ilki gibi değil karnım 9 aylık gibi görünüyor hazımsızlık gastrit çok fenayım doktorum hakkımda karar veremedim içme sinmeyen bir şeyler var karmançormanım🤭💌
Mervekara5 Rumeysa_2018 canım benim de karnım öyle emin ol hazımsızlık gaz sıkışması halsizlik birde en üst seviyede
Ozgeelaa 11+2 sayılırım , bulantılar azaldı ama koku hassasiyetim hala var hazımsızlık şişlik ve tansiyon düşmesi var
Ozgeelaa Mervekara5 evet hamilelerde düşük tansiyon bekleriz 11 in altına düşürme bol su iç güneşe çıkma dedi