bugün 34+0 olduk, 33+6da yani dün boyu 48 cm, kilosu 2540 gr dı.
hafif preeklamsi geciriyoruz tansiyonumuz yuksek, gelisimi geçtiğimiz haftalarda 9 gun durdu hic kilo almadı, ama bu hafta sukur toplamışız. 2 haftaya kadar alacağız bebeği dedi doktor bakalım :) dün nst de sancı da çıktı, açılma için biseyler yap normal gelebilir dedi. sizlerin sancıları var mı? belim çok ağrıyor arada çok giriyor.