Kızlar akdenız anemısı taşıyıcıyım kanım küçüklüğümden beri cok düşük.ne kan ılacları demir takvıyelerı kullandım vıtamınler vs hıc kanım düzelmedi hep cok dusuk artış yok.hamıleyken 2 kat daha zor.ozellıkle son haftalar.aşırı kollarda bacaklarda ağrı (damarlarım çekılıyormus hissi) baş donmeleri uzun süreli goz kararmaları bı anda bayılma derecesıne gelmek gibi sıkıntılar yaşamaya başladım ve tansıyonum cok dusuyor anlık oluyor hepsı.ne zaman olacagını kestiremiyorum.doktorum kan sonuçlarımı istedi getirdim.dediki ılacı 2 ye çıkart.zaten 2 kullanıyordum dedm.3 ağır gelır.ılaç etkı etmıyor sana dedı.serum takılcak dedi.demir serumu (1 lt) takıldı.1-2 haftada bır takılması lazım serumun dedı.benım hamılelikler hep cok zor gecıo.benım gibi yaşayanlar varmı bu durumla nasıl baş edıyorsunz? (Bu 2.gebeliğim bu arada,bundan sonra bağlatmayı dusunuyorm riskli gebelıkler ve doğum gecırdığim ıcn)