Gzdarslan Hayır zararlı değil inanın sabahları yetersiz bir kahvaltidan bile o içecekten daha fazla şeker aliyorsunuz. Ama şeker olduğunu bilmeyip kontrol altına almadan devam etmek bebek için çok tehlikeli. Şeker yuklemesinden korkmayın gebelik şekerinin kendisinden korkun zaten zararlı bir şey olsa doktorlar onermez. Keşke daha erken yaptırıp daha erken ogrenseydim şekerim olduğunu.