Kızlar ben Gecen ay 19 temmuzdda yanı kürtaj oldum Bu ay belirtilerim. Devam etti Hamıle sanıp kan verdım iki gün önce 5,48 çıktı yanı negatif bu ayın 17 snde leke gördüm kahverengı leke bu arada lekeden sonra Kan verdim öyle çıktı sonra yine hep leke tarzında Gel damla şeklinde adet oldum herhalde dedim ama Hallen adetim sökülmedi Böyle yaşayan oldumu Sökülmesi içim ne Kullandınız Lütfen paylaşırmısınız ?