SibelcanTosun Lütfen bilen biri varsa yazsın çok acil bebegim 5 gün oldu kaka yapamıyor çok ıkınıyor morarıyor ama asla çıkartamıyor ve 13 aylık
Kleopatra- SibelcanTosun Kabız olmuş olabilir. Bir yakınım da olmuştu ondan biliyorum. Doktora gösterin bunun için size bir damla verecektir. Sonra yapmaya başlar zaten. İçinde kurur çocuğun kakası bir gösterin doktora yani.
minnos6 SibelcanTosun canım bağırsak tıkanıklığı olabilir eger kaka yapması icin herseyi deneyip basaramadiysan doktora götürmelisin duphalac surup kayısılı activia ve zeytinyağı hem poposuna sür hem biraz içir
kahvesever__ SibelcanTosun benim oğlumda çok kabız olurdu mama yedi için 10 güne kadar normal yapmazsa demişti doktorum
Merveyaz SibelcanTosun belki sizin yediğiniz şeyler anne sütüyle geçip alerji yapıyor olabilir mi? Bence doktora götürün en iyi cevabı o verir
SibelcanTosun minnos6 valla her zaman yaptıgım şeyleri yaptık sıcak suya koydum banyo yaptırdım poposuna kulak çunu soktum çok ıkınıyor ama çıkaramıyor
SibelcanTosun Dark yok kan ilacı kulanmıyorum tarhana genelde veriyorum ve yine aynı şekilde yapıp verdim böyle yapmaz dı çok ıkınıyor ama çıkartamıyor belli rahatsız oldugu yani😢
minnos6 SibelcanTosun bir doktora götür istesen lavman yapiolar kabizdir muhtemelen kurumus olan tıkadı cikartamio yavrum rabbim bir kolaylik versin
SibelcanTosun kahvesever__ yok mama kullanmıyor anne sütü ve tarhana yogurt ama böyle deildi çok ıkınıyor istiyor çıkartmak ama hiç birşey çıkmıyor
Dark SibelcanTosun anladım, birkaç gün çorbaya ağırlık verin muz falan veriyorsanız vermeyin. Kulak çubuğu demişsiniz o alışkanlık yapan bişey uygulamayın muhtemelen daha içerde katılık var. Bol bol su içirin, sağlık ocağına götürün ilaç verirler rahatlar Çocuk. Emziriyorsaniz sizde suyu bol için
KayraVeAnnesi_06 Şuan için aklınızda kalmasın bir doktora götürün , ama yine aynı şeyleri yaşarsanız 3-4 tane kayısıyı sıcak suda biraz bekletip yumuşadığında kendi suyuyla blenderdan geçirin ve içine çok az hakiki zeytin yağı damlatıp verin yardımcı oluyor