Kızlar hamileliğimi öğrenmeden 1 hafta önce normal kontrol için kadın doğuma gitmiştim. Bazen ilişkiden sonra kanamam oluyor diye. Doktor alttan muayene etti yumurtalıkların gayet sağlıklı bi sıkıntı yok dedi. Reglin yakın mı dedi 4 gün vardı daha gecikmemişti. Bende yakın dedim. Meğerse 4 haftalık hamileymişim. Alttan muayenede hamile olduğum anlaşılmaz mıydı? Birde muayeneden sonra tekrar kanamam oldu doktora da söyledim çok hassas duvarların o yüzden olmustur dedi bende önemsemedim pek. Allahtan suan bebek sağlıklı