Sun10 canım daha yolculuk yeni başlamış 🌼 pozitif ol lütfen zor oluyor evet ama bebegin daha yeni oluşmaya başladı 3. Aya kadar da devam edebilir doğuma kadar da belki de aniden geçer bu çok kişisel bir belirti sabahları kendini aç bırakma aç karnına çok su içme tuzlu birseyler al hep yanina inşallah rahat atlatırsın her ayın bir güzelliği yada zorluğu olacak ben son günlerdeyim tadını çıkart 🤍