Hsbb Selam kızlar doktor kontrolümüz vardı doktor minyon bi bebek olcak dedi boyu biraz kısaymıs sanırım detay vermedi 27 haftalıgım sizinde basınıza geldi mi acaba kötü bişey demedi doktor tam haftasında ama minyon felan dedi yine de icime bi kurt düştü gelişim geriligi tarzı bişey mi diye fikirlerinizi söylerseniz sevinirim
umyahsen Hsbb öyle olduğunu düşünmüyorum canım. Bnm kızıma da öyle demişti doktorum. Minyon olacak biraz demişti. Ama aileden kaynaklı eşimde bende zayıfız. 160 ben 170 eşim. Şuan kızım 15 aylık çok şükür herşeyi normal gayett sağlıklı çok şükür. Telaşlanacapınız bişi olduğunu sanmıyorum 🤗
Annecik02 Hsbb bana da minyon dedi hiç bı sıkıntımız yok Allah’a şükür ki kuzum.. 2.710 Gr dogdu şişi inince 2.650 Gr oldu şu an 1.5 aylık olduk 5.500 Gr 🤭🥰
Dark Hsbb gelişim geriliği farkli bişey. Gelisimi iyi ama iri bir bebek değil, her şeyi normal yani. İçinize kurt düşmesin bazı bebekler yapı olarak öyle oluyor
mommysbrids Hsbb gelisim geriligi cok baska bisey. Bebim suanki gebeligimdede gelisimi ideal ama minyon bebek yani iri kilolu tombul bisey degil aksine zayif kisa bir bebek bekliyoruz Ilk kizimdada gelisimi normal olmasina gore 39+5 de 2745 dogmustu zaten Anne baba olarak 1.70 ve 1.90 boyundayiz hatta esim 5 kilo dogmus suan 120 vardir ama ben 2.300 dogmusum ve oldum olasi zayif bi insandim bir tek gebeligimde 60 ve üstünü gördüm
Hsbb umyahsen yaa maşallah kızınıza 🙂 bende öyle oldugunu düşündüm ama yine de icimi bi rahatlatmam gerekti sagolun🙏
Hsbb Annecik02 oh maşallah ya zaten kücük bebek cabuk büyür derler öyle olmus sizin boyu kaçtı acaba🙂
Hsbb mommysbrids aynen benimki de dediginiz gibi olacak sanırım benimde eşin uzun biraz kilolu ama ben minyon ve zayıfım demek o yönden bizlere çekmişler rahatladım böyle duydukca sagolun🙏
Annecik02 Hsbb valla biz 1.5 lt su şişesi koyduk yanına ondan küçüktü hatta güldük eğlendik annenin fındığı diyodum ben severken cevremdekiler ne fındığı kız fındık büyük olur leblebi diycen diyolardi 😂 inan tam hatirlamiyorum 43 45cm falandı galiba iki karış dan az bişey ufakti.. kız penye battaniyeye sariyoduk da içinde kayboluyordu 🤣🤣 hiç korkulacak yada üzülecek bişey yok yani.. minyonlar daha hızlı büyüyor 😂 bide çok sevimli oluyorlar küçücük 🥰 benim annem büyük kızıma yelek örmüş oyuncak bebeğine giydirsin diye bı karış yelek minicik bende onu hastane çantasına koymuştum ebe üzerine girdirmis yeminle tam olmuş yelek de minicikdi 🤣🤣 oyuncağa ördü halbuki annem 🤣
mommysbrids Hsbb anne neyse bebekte odur diyor hep gittigim doktorlar Benim ilk kizimda zayif dogmustu soylenen kilonun da epey altindaydi hatta o yuzden cok sorgulamistim bu durumu en son bi doktor senin dogum belgen varmi dedi e devletten ulasirim dedim baktik ben zaten 2.300 dogmusum doktor bu durumda 3.5 kiloluk bi bebek dogurmaj cok zor demisti
Oznrusk Hsbb bizimde öyle canım gelişim geriliği filan değil tamamen genetik yapısal bir şey minyon bir çok insan var düşününce o yüzden sıkma canını normal yani
Hsbb mommysbrids anladım böyleyse cok rahatladım ya saglıklı olsunda tek zayıf olması hic fark etmez dogunca büyürler hızla allahın izniyle insan takıyo işte yine de doktorlar da detay vermiyo minyon dedi geçti direk o yüzden sormak istedim okudukca rahatladım suan
Hsbb Annecik02 yaa okurken gözümde canlandı keyiflendim resmen 😄 maşallah tek saglıklı olsunlar da keyifle büyümelerini izleyelim sagolun 😊
Deletedmom_7 Hsbb ben de eşim de minyon insanlarız bebek size benzeyecek dediler. Ama şu an çocuğumun sağlığı ve gelişimi gayet yerinde 🌸
Minigim38 Hsbb bende dün gittim esim 1.70 boyunda bende 1,60 1,61 arasi banada doktorum anne babası gibi minyon olacak dedi boyu biraz kısaymıs 29+5 dim 32 cm 1200 kilo 2500 kilo anca dogar dedi ama gelisim geriligi daha farklı bisey
Hsbb Minigim38 evet öyleymiş rahatladım baya 😊boyuna bana da kısa dedi kiloda 2500 gayet normal büyük ihtimal benimde öyle olcak tek saglıklı olsunlar da
Deletedmom_7 Hsbb minyonluk farklı gelişim geriliği farklı doktorum hatta şöyle anlatmıştı eşimle ayakta yan yana gelmişti eşimden de uzundu doktorum bak ben eşinden uzunum ve daha kiloluyum eşinin bir sağlık sorunu varmi yok demiştim. Benim de yok işte demişti.. Her insanın boyu kilosu aynı olmaz ama o onda gerilik olduğu sağlıksız olduğu anlamına gelmez demişti. Gelişim geriliği çok farklı bebek hiç kilo almıyor haftasından en az 3 hafta geriyse hamilelikte o zaman gelişim geriliği var denebilir. Bak benim görümcemin oğlunda gelişim geriliği var ne yürüyor ne konuşuyor 3 yaşında 5 numara bez bağlıyor dışarıdan 6 7 aylık bebek gibi. Gelişim geriliği böyle bir şey işte.