guluzarozgenc Merhaba arkadaslar, gebeliğin son aylarinda ishal olan var mi acaba? Normal midir yani? Aldigim takviyelerden bagirsaklarim bozuluyordu ama bu sabah daha fenaydi acaba yedigim birsey mi dokundu sikinti mi var bilemedim
Marisol guluzarozgenc son haftalarda doğum sinyalidir. Vücut doğal lavmanını yapıyordur. Ama erken bi haftaysa sadece ishal de olabilir. Haftanız kaç?