Yigitinannesiiii 32+5 deyim kizlar halsizlik cok var heryerim ayaklarim ozellikle agriyor sizde durumlar nasil ?
Simy Yigitinannesiiii 33+1 deyiz bizde aynı bebek dönmüş benim ayaklari kaburgalarimda baskı yapıyo sancı yapiyo yuruyemiyom bile çok zorlanıyorum hayırlısı ile şu son haftalarda gecseydi bir çokta halsizim iş bile göremiyorum
Tutiko Yigitinannesiiii aynısıyım cok kötüyüm hatta ilkinde boyle degldim araba sürer fıldır fıldır gezerdim her gebelk farklı cidden yaş aldıkcada gebelk cok zorluyor cok uykum var adım atamıyorum habire yatmak istiyorum
Emine123kuzu Yigitinannesiiii 32+5 im ara sıra bir sıcaklama bir terleme geliyor uykumdan uyandırıyor insan yanına gitmek istemiyorum böyle çok sıcaklıyorum diye. Çok sıcak ondan mı yoksa hormonlar mı bilmiyorum 🤣 birde gece tuvaletleri sürekli kalkmak ve yeniden uyumaya çalışmak 🙈
Emine123kuzu EdSusam bende 32+5im makat geliş hala yani içimde de hareketlerini dinleyince hala daha makat olduğunu biliyorum 34 te kontrol var bakalım minik ne durumda olacak
Yigitinannesiiii Simy bende cok halsizim ya sabahtan beri bi yatiyorum bi kalkiyorum 😧 bebisin kiyafetlerini ayarladim kalkip makinaya atacak halim yok
Hacer90 Bende 32+5 im sürekli nefes darliği yasıyorum. Çok halsizim. Hiç bi iş yapamıyorum kaç gündür. Hemen geçse keşke bu günler
Meliss-57 Bende 32+6 dayım. Ne tarafa uzansam o tarafta toplanıyor benim minik. Ayaklarımın şişliği çok fena. Yurusem de yukarı kaldirsam da geçmiyor asla. Sıcaklar fazla zorluyor, hayırlısıyla geçsin kalan zaman hepimiz için
Emine123kuzu Meliss-57 yani sagınıza yatıyorsunuz oraya yük biniyor değil mi sanki diğer yarısı boş gibi oluyor toplanmaktan kastımız bu mu🤗
Yigitinannesiiii Emine123kuzu valla hepsi bende de var klima acik onun karsisinda bile terliyorum sicak basiyor
Meliss-57 Emine123kuzu evet ve sertleşme yaşıyorum, rahatsız mı oluyor halinden memnun mu bilemiyor insan 😌