31 haftalık gebeyim 2 gün önce gece çok az bir kanamam ve koyu renk pıhtı düştü regl olurken gelir ya hani o şekilde , hemen acile gittik nst de bir sıkıntı çıkmadı Alttan muayene olamadım canım çok acıdı sonra doktor yatış verdi 2 gün yattım ve kanamam olmadı progestan ve serum tedavisi gördüm . Var mı bu durumu yaşayan erken doğum olan riski olan çok tedirginim