33 haftalıgım bel kasık ağrım oluyor biraz daha ağırlaştım. Bebek makat gelişi bu yüzden daha zor geçebilir demişti doktorum. Bende endişelenşyorum normal mi bu ağrılar ilk gebeliğimde bu denli değildim. Sizde durumlar nasıl adet sancısı gibi oluyor😞Allah korusn erken doğumdan korkuyorum