Ben şuan 29+6 dayım, 10.5 kg verdim baştan beri ilk defa bu hafta yarım kg almışım, herkesin bünyesi bir değil, asla takılmayın laflara, ağzı olan konuşuyor işte, başta bende çok bunalmıştım kilolu hamile kaldkm ama aşırı mide bulantım oldu hiç bişe yiyemedim herkes bebek gelişmeyecek diye üzdü beni, ama doktorum sen sadece su ile bile beslensen sağlıklı bebek hrr türlü gelişir ve büyür senin yemenle alakalı değil, depolarını kullanır dedi